Program: Luni - Vineri: 8:00 - 20:00

Clinica de fizioterapie si kinetoterapie - FizioKinetic - Timisoara

Tratament Tecar Timisoara

Tecar

TECAR TERAPIA  implică utilizarea unui dispozitiv pluridisciplinar/complex care abordează un număr vast de leziuni sportive acute și cronice, precum și afecțiuni ale mușchilor și scheletului. Fie că preferați masajul, mișcarea pasivă, activarea musculară sau alte tehnici,Tecar Terapia poate fi utilizată pentru toate acestea. Această abordare amplifică în mod impresionant rezultatele obținute și micșorează în mod semnificativ timpul necesar pentru recuperare.

Majoritatea metodelor utilizate în fizioterapie nu permit terapeutului să adauge un plus de valoare tratamentului prin apelarea la tehnici conducând la obținerea unor rezultate mai bune și la o recuperare mai rapidă. Tecar Terapia poate fi utilizată alături de masaj, mișcare pasivă, activarea mușchilor și alte tehnici.tehnici manuale. Conceptul de Tecar Terapia este diferit. Terapia poate fi utilizată alături de masaj, mișcare pasivă, activarea mușchilor și alte tehnici.

Efecte medicale

• Recuperare de 2 ori mai rapida,
  • Mult mai eficient in reducerea edemelor-De sase ori este mai rapida refacerea in cazul edemelor (15 zile in loc de 90).
  • Combate durerea imediat&durabil- 81% rata de eficienta a durerii recunoscuta de catre pacienti.
  • Regenerarea si vindecarea tesutului,
  • Accelerare cicatrizare.
  • Relaxare musculara

Programează o consultație